KALİTE POLİTİKAMIZ
Misyon, Vizyon Ve Değerlerimiz Çerçevesinde Eğitimli Ve Güler Yüzlü Personelle, Hasta Ve Hasta Yakınlarının Memnuniyeti Doğrultusunda Teknolojik Yeniliklerin Desteğiyle Sağlık Hizmetleri Sunmak. Çalışan Personelin Memnuniyetini Sağlayarak, Kalite Yönetim Sistemi Ve Hizmetlerimizi Sürekli Geliştirerek Yasalara Uygun Bir Şekilde Hizmet Vermek Hastanemizin Kalite Politikasıdır.
HEDEFLERİMİZ
En İleri Bilgi Ve Teknolojinin Yeterli Düzeyde Ve Konforlu Bir Ortamda Sunulduğu, Hasta Odaklı Bir Hastane İşletmeciliği İle Örnek Bir Model Oluşturan, Bölgesel Ve Ulusal Düzeyde Tanınan Ve Tercih Edilen, Hasta Ve Çalışan Memnuniyetinin En Üst Düzeye Ulaştığı Mükemmel Tıbbi Bakım Hizmetleri İle Konforlu Otelcilik Hizmetlerinin Birbirini Tamamlayacak Şekilde Sunulduğu, Lider Bir Sağlık Kuruluşu Olmayı Hedeflemektedir.
AMAÇLARIMIZ
Yüksek Nitelikli Hasta Bakımı Ve Tedavi Hizmetlerini En Düşük Maliyetle Üretmek Ve Bunu İhtiyaç Sahiplerine Sunmak, Hastane Bütçe Ve Gelirlerini Maliyet Etkin Şekilde Kullanarak Daha Çok Sayıda Hastaya Daha Kaliteli Hasta Bakımı Ve Tedavi Hizmeti Üretmek, Ayrıca Topluma Sağlıklı Yaşamla İlgili Hasta Ve Hasta Yakınlarına İse Hastalıklarıyla İlgili Eğitim Vererek Farkındalık Oluşturmak Milli Düzeydeki İstihdam Politikasına, Ekonomik Ve Sosyal Kalkınmaya Katkıda Bulunmak İçin En Son Tıbbi Ve Teknolojik Bilgilere Dayalı Eğitim Ve Araştırma Metotlarını Kullanmak. Modern Çağın Gereklerine Ve Memleket Gerçeklerine Uygun, Süratli, Disiplinli, Üstün Kaliteli Ve Ekonomik Bir Hastane İşletmeciliği Sağlamak.