İLETİŞİM
Bizden Hizmet Alanların Deneyimlerine Önem Vermek,Öneri Sistemlerimize
Etkin Olarak Katılmalarını Sağlamak Çalışanlarımızla Birlikte Oluşturduğumuz Güven Ortamında Görüş Ve Önerileri Değerlendirmek.
GÜVEN
Bilgi Deneyimlerimizden Yararlanarak Sunmuş Olduğumuz Sağlık Hizmetinde
Güven Duyulan Bir Sağlık Kurumu Olmak.
BİLGİ
Tıp Hizmetlerinde Bilginin Önemli Olduğu Bilinci İçinde En İyi Nasıl Hizmet Vereceğimizi Bilgi Işında Öğrenmek Edindiğimiz Bilgiler Doğrultusunda Hizmet Vermek.
SORUMLULUK
Görev Bilinci İçinde Sorumluluklarımızın Farkında Olmak,Tıbbi Etik Ve İnsani Değerlerimize Sahip Çıkmak.
DUYARLILIK
Topluma Ve Çevre Bilincine Karşı Duyarlı Bireyler Olmak.
DAYANIŞMA
Başarımızın Temelinde Çalışanlarımızın Olduğuna İnanmak.
BÜTÜNCÜL YAKLAŞIM
Her İnsan Değerlidir İnancı İçinde, Her Koşulda Hizmet Vermek, Her İnsana Eşit Koşulda Sağlık Hizmeti Sunmak Bilinci İle Toplumun Her Ferdine Kaliteli Sağlık Hizmeti Sunmak.
ŞEFFAFLIK, DÜRÜSTLÜK
Kurumuz Kayıtlarında Yer Alan Bilginin, İlgili Kişiler Tarafından İzlenebilirliğini Sağlamak, Doğruluğunu Bozmadan Tarafsız Olarak Paylaşmak Ve Korumak.
HAKKANİYET
Hizmet Alanlarında Faaliyetlerimizi Yerine Getirirken Hak Ve Hukuku Gözeterek Paydaşları Arasında Hiçbir Ayrım Yapılmaz.